dagen men stort D.

Yes,Nu är det nära, bara två dagar kvar tills med stora dagen men ännu större D än julafton, MIN FÖDELSEDAG. då jag fyller Sweet sixteen:) Mamma och jag var inne i den stora staden Norrköping för att handla födelsedags presenter till mig, men jag insåg hur svårt det var att komma på något. jag känner mig nöjd efter julens alla överaskningar och nu ska jag åter igen får paket. jag skulle gärna sprara dom till sommaren och dess äventyr så jag kunde få behövliga saker tills dess men det blir att fira mig den 1 iaf, och det är väl tur det. Tänk er om alla skulle få fylla år när dom ville och bytte dagar hit och dit, vad knas det skulle bli. Jag har iaf bestämt mig för att få ett underbart nyår med all dess magi även att förra årets kommer bli svårt slaget, då var nämligen I här och vi hade det super roligt och mysigt, mitt bästa nyår hittils iaf och såklart en fantastisk födelsedag full med lycka, det ser bra ut i för hand eftersom ♥I kommer hit . jag har tänkt på något nyårs löfte, men jag tror jag har kommit på det rätta för mig, bland annat handlar det om lycka och så ska jag sätta upp lite mål, som SKA följas det måste jag lova mig s jälv även att jag brukar vara ganska dålig på det,men mer avslöjar jag inte , det är in egna lilla hemlighet. Nej nu lockar sängen och en riktigt bra film. God natt och sov sött, dröm om alla småkryp du mött <3

Du har en magi lik ingenan, du sprider lycka på vår jord kära du


image17


Lev livet och njut av allt gott du får ut av det :)
Käääääärlek
Linnéa

Kommentarer
Postat av: HildisPildis.

GRATTIS LINNÈA! hoppas att du får massa bra paket (:

2007-12-31 @ 00:30:35
URL: http://hilds.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0