Julmys.

image12♥Åh 25 dec, dagen efter dagen med stort D. Julafton. Nu är entligt mig en av dom bästa dagarna på åreet över och det var en magiskdag full med mys, julmat, spel , släkt och inte minst alla julklappar. Dagen börja med uppstigning då jag nästan sprang ner för trappan av förväntan," tänk om tomten kanske lämnat några klappar". Och vet ni det hade han. Det blev en stor kopp med var chokland & julkalendern innan vi palrade oss i iväg till G-mormor & G-morfar för julfrukost bestående av det bästa(or not) Linnéa vet, julmat! Träffade kusinerna där men fick veta att dom skulle över ge mig denna julen, tråkigt. Men vi hade det mkt trevligt och mysigt den stunden jag fick träffa dom. Åkte sedan hem för att byta om till min underbara klänning och vi hann även med några omgångar med kalaha(stavas?) innan vi åkte ut mot gryt för att fira denna dagen hos Mormor & morfar. Som vanligt satt vi framför tv:n kl 3 för att se kalle Ankas jul som, som vanligt är hur bra som hellst. De övriga släkten kom & det var åter igen dags för julmat. i år var faktiskt inte väntan på jultomten lika länge som det brukar. Jag satt redo likt dom två yngsta i soffan för att vänta på tomten och vara nära julklapparna. Jag som hade bestämt fick jag nästa bara rosa paket :)
Dagen avslutades men att spela TP som jag verkligen Suger på. Det blev sent & jag fick då som vanligt när det blir sent mina tröttskrattanfall och det blev både tårar och liggandes på golvet. Tillslut var det dags att krypa till korgs och om jag ska summera denna dag så blev den överförväntningarna. den blev Magisk och Superlyckad, jag är helt enkelt mer än helnöjd ( och det är superduper bra xD )


Anna jag tänker på dig sötnos och jag hoppas du har det fantastiskt i thailand med sol, bad & mys :) Jag längtar så till du kommer hem min vän för då ska vi fira med dunder och brak . JAG ÄLSKAR DIG .

Imorgon blir det att fira jul med Farmor (min älskade underbara Farmor som jag avgudar ) och pappas släkt som alltid brukar bli trevligt med alla kusinerna och mina kusinbarn! Det blir förhoppningsvis en underbar dag med skratt, mys & mkt kramar <3

Med kärlek /L .A   :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0