Look, is it love?

image8


säg till om jag stör,
sa han och steg in,
så går jag med detsamma.

Du inte bara stör,
svarade hon,
du rubbar hela min existens.
Välkommen.



♥ kärlek är något helt magiskt, det måste det ju vara. tänk efter hur stor möjlighet är det att två stycken av hela jordens befolkning blir kära i varandra, att just de två skulle falla för varandra ?.  jag, min mamma och mitt 4 åriga kusinbarn Tilde satt och spela Fia med knuff igår hos farmor och farfar. När hon plötsligt säger, "vet du, ja, ja, jag älskar dig Linnéa " .jag kramade om henne och sa " Aw jag älskar dig med ".  Och jag kände en sån stor glädje som jag inte känt på hur länge som hellst. Och jag insåg hastigt att så lite kan göra någon så glad.



Med Kääääääärlek/Linnéa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0