Nyårsafton.

Sista dagen på 2007 har tagit fart och ser hitills ut att bli en fantastisk dag.snön har sakta fallit över valdermarsvik och det skottas för fullt här utan för mitt fönster. Om jag ska summera året som varit så kan jag bara säga ett ord storslaget. jag har haft ett fantastiskt år med skratt, kärlek, mysiga sommarkvällar och inte minst dom godaste vännerna. jag har även hunnit med att åkt och besökt olika platser i världen och börjat nia med all den kraft och förväntan. och jag väntar nu förundrande på det nya året och alla äventyr som väntar att utföras, och det börjar bra för imorgon är det som jag nämt i föregående inlägg att det är min födelsedag där det väntar överaskningar. ♥


Nu ska jag dra på mig ett par långkalsonger och springa ut i snön, mamma och jag ska bygga en snö gubbe. ha en underbar nyårsafton med all dess magi och mys med alla dina nära och kära och njut av denna stunden med ett leende som du aldrig förut gjort .image16

Du har liksom fortrollat mig, hjärta♥

Kärleek
Linnéa
   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0