Smile like you mean it .

♥God morgon. jag har precis sett färdigt den magiska filmen Notting Hill  som image13fick mig att börja le denna morgon. Nu är det dags för den tidpunkten på dagen när det börjar dra ihop sig mot frulle innan jag ska fixa något snyggt att ta på mig innan vi tar vårt pick och pack och åker till Farmor & Farfar för att fira jul ännu en gång. Nu är snart den underbara julen över, julen som alla planerat så fruktansvärt hårt för och handlat julklappar i minst en månads tid. Det känns tråkigt men vi får längta till nästa år men där imellan ska det hända så mkt annat skoj så att vi inte har tid att tänka på julen. Nu först är det dags för min födelsedag den 1 :) som jag HoppasHoppas hoppas på blir något alldeles extra, jag har bett om att få en överaskning eftersom det inte ska komma några folk hit, så jag hoppas de fixar det åt mig. jahopp då är man snart 16 & får börja övnings köra som jag är helt livrädd för så det börjar jag nog inte med på lååååånga tider! Nej nu kurrar magen & säger till mig att nu är det dags för frukost.

Ha en trevlig dag allesammas & ta hand om varandra, jaag hoppas ni har ätit många pepparkakor nu på julen så ni kan vara snälla enda fram tills nsta jul, det hoppas jag iaf att jag har gjort. Åh Kraaaaaam<3

Kääääärlek/L.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0