-Friday i´m in love .

image170Fredag är mys, mys är du, du är kärlek, kärlek är love
Åh vi älskar fredagar, Hur mys det än blir de andra dagarna i veckan så kan inget mätas med fredagsmys(om man inte räknar alla dagar med dig, då var alla dagar alla hjärtans dag ). Haft en sjukt slappdag i skolan och slutade runt 1. Eftersom jag håller på med mina små projekt så blev det sporthallen kl 3 för att träna,träna och träna och jag kan lova det gjordes framsteg och faktiskt så har jag inte tappat så mkt som jag trodde inom gymnastiken  :D, bara att jag inte är så vig längre men det är en annan sak! Och påtal om potatismos liksom det är en hel helg framför. Det är sjuk skönt !

Ha en underbart mys kväll <3
L.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är häftig:D

2008-04-12 @ 16:10:06
URL: http://juliateddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0