är du med mig idag med ? !

image180Söndag morgon!♥ Vaknade av att ett sms från min kära vän linda, alltid lika trevligt ! Jag ligger fortfarande kvar i sängen och har satt på tv:n det är en skit dålig film på. Men eftersom Linnéa vaknat med så sjukt bra humör idag så kan inte änns den förstöra denna dag :D ! Snarrt blir det att dra sig upp och ta på sig morgonrocken, mm så mys för att sedan äta en ordeltlig frukost för idag är det match dag och då måste magen vara full av massa nyttigheter. Smedby här kommer vi !

veckan som kommer är slappslappslapp och kulkulkul, den består endast av tre skoldagar och för mig och de andra 30 musik och bildarna blir det två heldagar med träning och sedan uppvisning, YeeeeeaH vad kul ! Sedan tar mamma och jag tåget till Malmö och Pappa för att fira valborg där, och då blir det shopping ! Nej nu skriker min mage efter mat så jag måste nu bege mig neråt !

Ha en sjukt bra dag, Medkärlek L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0