Det sägs att jag inte har någon hjärna!

Nu är stressen fmme, det är tusen saker jag måste göra, tusen sak jag borde tänka på och tusen saker som gör mig som en förvirrad boll! Det är tonvis med läxor, dans och sång tränande, koncentrering på skolan och gymnasieval som jag snart håller på att bli galen på och mitt upp i allt vill jag ta vara på den sista tiden tillsammans med mina super braiga vänner. Just i detta vimmela av orolighet har jag faktiskt tänkt en tanke, hur otroligt Nisse än tror att det är , och tankarna är fria. När fiskar vill gråta och grisar vill sticka, gitarrer vill han stråke och äpplen vill ha känslor så är det någonting som säger mig att jag borde vara som en bil. vad säger ni om den va?!  APPLÅDER mina kära, applåder i massvis ! Jag sitter här med hjärn släpp medans jag försöker skriva en bokrecension vilket jag tycker är en väldigt knasig kombination.. ibland förstår jag inte hur hjärnan tänker, igår slog mig faktiskt tanken att den kanske inte tänker över huvudtaget jag menar det vet vi ju inget om, ingen kan ju bevisa att det är så att våran övre jätte gör det ? !

Nu får ni ta och ha en riktigt fantastisk kväll och sova tidigt , för imorgon är det en ny dag full med massa äventyr att äventyra !

Medkärlek L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0