Gud,vad jag älskar att spela fotboll !

Nej, dagarna blir aldrig vad man tror. Dagen som började med toppen humör slutar med en lätt hjärnskakning. Jag förstår inte hur jag lyckas, jag försöker hela tiden se någonting bra i allt som sker men det här året har verkligen börjat helt åt skogen. Nu har jag åkt på en lätt hjärnskakning efter att ha spelat fotboll mot Smedby, ännu en gång hur lyckas jag ? ! det började med att en typ muskel i höger låret hoppade åt sidan men eftersom jag samtidigt ramlade så hoppade det tillbaka, ingen stor skada så efter ca 4 minuter vad jag inne igen. Då kom nästa smäll, Smedby klagade över att de inte fick frispark när en spelare i deras lag blev ner plängd och såklart ska jag just ha bollen då så jag får ta hämnd smällen vilket slutar med huvudet rakt ner i marken och jag tappade andan, Obs det var första smällen i huvudet. därefter går det ganska så bra och sisådär 10 min in i andra halvlek får jag ytterligare en smäll och faller rakt ner i gräs mattan med huvudet före, då jag utbrister " Gud, vad jag älskar att spela fotboll". 5 min efter sitter jag utanför planen och håller på att kräkas!

Det är sjukt hur snabbt det kan gå från toppen humör till att vara helt borta i huvudet. Jag vet inte riktigt vad jg kan se för posetivt i det här, jag menar imorgon har vi heldag tränning inför musik & bild föreställningarna Tis-ons och hur bra är det då att ha hjärnskakning och ont i låret  ? Jag vet inte riktigt vad du tänkte just här mitt liv, men jag hoppas det var nått smart och det brukar det oftast vara, bara att jag fortfarande inte förstår varför du valde atimage181t göra just det där fast jag har en liten aning. Men jag tycker fortfarande det var sjukt korkat att göra det på det viset !

Gud, vad jag älskar att spela fotboll ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0