I like it ah ah !

image172Thailand-08, jag kan bara plusa ihop 2 och 2 och få fram svaret Fantastiskt, och det menar jag verkligen. Två veckor i det jag villl kalla paradiset och pricken över i:et var solklart att socker söta Louise var där :) . sol, bad och härlig shopping behöver jag säga mera? Efter en sjukt lugn vecka på koh lanta bar det av till Karon där det jämfört med koh lanta var Norrköping för viken(ni vikenbor förstår vad jag menar ). Där det också spenderades många timmar av sol,bad,skratt, prat och massage med Louise !  Åh det finns så mkt bilder i mitt huvud som jag skulle vilja dela med mig av men som ni ändå inte skulle förstå hur underbart det verkligen var, och det ligger väl något i ordspråket " en bild säger mer än tusen ord " ! Åh, resan kunde inte kunna komma mera lägligt, jag menar efter allt som har hänt. Thailand blev verkligen en tankarnas resa dock har jag långt kvar att vandra,jag skulle nog tycka att jag är ett halvt steg närmare stående position. Men som allt lyckligt så finns det ett slut och tyvärr var jag tvungen att lämna drömmen och förtsätta i den svårta verkligheten! Allt jag kan säga är att jag rådet er verkligen till att åka dit :D !

L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0