I´m back!

Måndag, första dagen på ny härlig vecka Yeeeah! ingen har väl kunnat undgå solens vackra strålar idag? Åh såå mys ! Dagen spenderades inne i den stora staden norrköping där jag var och kollade på Film&Musikgymnasiet-Scen och musikal eftersom jag är osäker på mitt val, Tyvärr blev inte beslutet lättare kan jag säga men jag vet iaf lite mer om skolan och fick ett bättre intryck den här gången, men det finns ett stort skäl till att jag inte vill gå där men det håller jag hemligt ! Där efter Gick jag ca.50 meter där jag träffade solstrålen Louise och några få timmar spenderades med denna härliga tjej på kunskap som även är en skola jag väljer mellan. Det är sjukt svårt kan jag lova !Efter ett mystiskt samtal men Robin Timan där han påstår att jag är dryg, så är jag nu hemma  och det är  mat som som står på schemat och därefter träning vilket jag inte är sugen på, Men det lär bli att gå dit iaf !
image175
Ha en riktigt härlig dag och var ute i den vackra solen !
Puss Linnéa♥








Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du har en fin dag!

2008-04-21 @ 17:08:19
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0