Jag har hört att om man vill komma någonstans måste man jobba för det.

image171Klockan är 11.18 det är söndag och framför mig ligger en heldag plugg framför mig, Fy fasiken ! Nej det är inte så farligt och faktiskt får jag skylla mig lite själv som inte gjort klart allting innan. Så nu blir det att hoppa in i andra världskriget och leka labbforskare, Yeeeah vad jag kommer få vara med om mkt idag :D ! Och jag har faktiskt hört att om han vill komma någonstans så måste man jobba för det och det är något jag tror på!

Så om tio minuter går jag in i tidsmaskinen med mina bullar och en flaska saft och fördjupar mig i händelserna mellan åren, 1939-1945 (som också har en anknytning till DIG<3 )! Ta vara på en helt fantastisk dag allla Glada !

Medkärlek L.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0