Kära fröken Ur, <3

image178Kära Fröken ur..
Jag skriver till dig eftersom tiden inte riktigt räcker till.
Tyvärr tror jag bara det är du som kan hjälpa mig med detta problem.
Det är så att jag gärna skulle vilja lägga till några timmar per dag, för tiden räcker inte till.
Det finns så mkt som ska göras, som ska upplevas och upptäckas att jag hinner inte med för tillfället.
Det börjar dra ihop sig inför gymnasieval och jag skulle gärna se att denna vecka blir ungefär som tre, så jag får tillräcklig tid.
Jag skulle även be om en eller två extra veckor eller bara tre/fyra timmar till per dag fram till sommarlovet!
det är slutbetyg som ska fixas och jag tror inte du vill att jag ska få dåligt betyg, söta du !
Det är även så att på fredag så kan en minut vara som en timma ungefär för det är så mkt vi ska hinna med att göra och så mkt skratt som ska skrattas.
tror detta skulle göra mig gott både fysiskt och  Psykiskt få bort stress och sova en extra timme.
detta är inget krav för jag vet att jag kan klara av det iaf, men det skulle vara härligt.
ha det bra och sköt tiden med omsorg. du sköter ditt jobb utmärkt :D
Många kramar så ses vi snart min vän!
Hälsning /L <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Psykiskt : )
Du är underbar kära Linnéa

2008-04-26 @ 15:03:12
URL: http://juliateddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0