NerochUpp!

UppochNer dag kan jag bara säga!
Idag har mitt humör rusat från toppen till botten fram och tillbaka, hopp,hopp! Det är knas förrvirande men jag kan inte låta bli att garva, Jag menar att det kan hända så himlans mkt på en dag så att humöret hoppar från superleende, sur, irriterand,arg,skrik,ledsen och tillbaka till superleende. Men såna dagar får man med ta antar jag xD! Fredag vilket betyder sista skoldagen på vecka 16 och en hel helg står och knackar på dörren.Efter en helt okej skoldag drog jag och mina busfrön in till den stora staden nkp. Där det blev inköp för the Biiiig Suprice(!) köpte även en sjukt söt topp från Åhléns,som blev billigare än vad jag trott MELIKEALOT <3 !

Så hur många igenkänande ansikten som hellst på stan idag, det facinerar mig, jag menar att alla dessa människor som just jag känner/vet vilka de är just samma dag som jag bestämmer sig för att ta på sig skorna och ta sig en sväng på stan, Coolt enligt någon jag hört kallar sig Linnéa!

♥Vad är det som händer, du är för söt för att det här ska funka!
Medkärlek L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0