One time in my life.

image18216.08. Valborg.Musik och bild teater.I love rock´n roll.Och mysss!♥
De tre senaste dagarna(mån,tis,ons) har varit de roligaste på sjukt länge. Det har varit tre stressiga dagar men oj så skoj, vi har nämligen gjort det jag tycker alldra bäst om, Spelat teater, sjungit och Dansat, Wee love it! Idag var sista föreställningen av våran underbara teater "se och Stör"och det var jätte ledsamt Jag menar gguuuud vad jag älskar att stå på scenen och efter las vegas igår(premiären) så kände jag bara hur glädjeruset fyllde hela min kropp och jag ville bara in igen ! Nu ska jag tvätta bort det röda läppstiftet, slänga på mig lite kläder för att sedan fira en underbar valborg i den stora staden Nkp <3

åhh ha en jätte mysig kväll nu !
Medkärlek/ lL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0