Vad är klockan ?

image166Tre dagar har gått sen jag kom hem från Thailand och redan är jag inne i det gamla vanliga igen. Men jag kan inte undgå från att tycka att det är lite skönt, det finns en viss trygghet i det och det är helnice.  Tyvärr är det så sjukt mkt som ska hinnas med och som ska göras så stressen sätter sina spår i mig och jag blir helt knas hela jag. det är trotts allt bara lite mer än två månader kvar till jag slutar 9:an och det skrämmer mig, betyg som ska fixsas, gymnasie som ska väljas, fotbolls träningar som ska tränas och där imellan har jag tänkt att leva livet men tiden tycks inte räcka till ! Vi sitter i skolan och försöker göra ett försök till att hitta en tid att ha mysbus på, men då ser vi hur lite tid det faktiskt är kvar, det är sjukt och jag vill verkligen ta vara på den sista tiden med dessa underbara människor som jag nu har runt mig ! Snälla fröken ur, du får gärna tilllägga några timmar om dagarna det skulle inte göra något eller så får jag ta saken i egen hand och inte sova något, Höm, det är ett svårt beslut jag har framför mig! 

det kommer mkt upptatering så snart tiden är på rätt sida igen, oj, nu har det redan gått 10 minuter!

tänk dig den bästa människan du mött gånger sisådär 24756903593054..... så för du fram vem DU är för mig <3
L♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0