Åh jag tror på ordspråket ett gott skratt förlänger livet.

image91♥Jag tror på ordspråket ett gott lskratt förlänger livet. Jag vet att solen gör mig så mkt mer levande♥ Varje dag är början på något nytt-varje dag är slutet på något underbart♥ Jag tror att ju gladare du är desstomer lycka finner du. Jag tror ju mer du försöker desstomer kan du♥ Det är inte alltid den lättaste vägen du ska gå för att nå fram till ditt slutgiltiga mål och kampen gör dig stark och det känns så himlans mkt bättre efeteråt♥ Jag älskar att få kämpa,slåss för det jag vill nåfram till för det känns så mkt skönare efter åt ♥

Jag är Linnéa och jag kämpar för att måbra och göra varje dag minnes värd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0