Dagligen omgiven av alla underbara ting!

image104Nu är det inte alls långt kvar! Jag och Sofia pratade om det idag, det är inte alls långt var till vi nu slutar på vammarskolan. Det känns en aning läskigt att aldrig mer få gå tillsammans med alla dessa underbara människor som jag dagligen har omkring mig och har varit tillsammans med i ca tre årstid och andra enda sen lekis. Jag får smått ångest när jag tänker på den korta tiden som är kvar, när jag och Linda bestämde att den här terminen i nian skulle bli bästa ever. Där har det inte alls börjat bra, men jag ska göra mitt bästa för att verkligen göra det bsta möjliga som går. Jag vill ha ett minnes värt sista år påvammar skolan och det ska jag ta mig fasiken få.  Nää, nu ska jag ta vara på varje dag jaag får tillsammans med dessa underbarlinga! ♥

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0