Det är oftast de små sakerna som gör oss så där glada,

image75Aw underbara mys! Dagen idag har mestadels spenderats i sängen med ett gäng bra filmer och lite bullar, då jag imorse Upptäckte att jag troligtvis fått en släng av Öhypilysinflamurius lr mer kallad ögoninflammation. En hemsk upplevelse kan jag berätta för alla dem som inte har provat på.  Egentligen skulle jag åkt till gusum för att träffa släkten och den direkta orsaken att Farfar min fyller år men efter min fruktansvärda upptäckt blev det fortsatt mys i sängen och det är där jag kommer fortsätta kvällen med.Jag hade faktiskt sätt fram emot att få träffa mina kusiner och farmor jätte mkt, men som alltid när jag vill något så slår sjukdomen till det är grymt! Jag gjorde även den upptäckten att solen har kommit fram mer och mer och på tv:n i morse hade de sagt att det nu är vår . Det + att Linda har kommit hem och Isak är påväg hem vägde över och då känns inte troligtvisa ögoninflammationen lika farlig längre xD!

Det sattsas på att gå till skolan i morgon där det kommer vara full rulle med arbete igen och underbara vänner, Me like och om man tänker posetivt så är det inte så långt kvar tills nästa helg då det blir att hitta på massvis med bus !Nu ska jag tillbaka till min plats i sängen som nu är skapat åt min kropp och se ännu en mysig film .

Ha en underbar söndags kväll och skämbort er lite extra
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0