en grön keps är så mkt coolare än en blå.

image123Det är de dåliga dagarna som gör de glada dagarna så mkt bättre♥

då gårdagen speglade sig färg i svart har dagen idag varit allt mkt färggladare :) ! jag började dagen med att faktiskt inte försova mig de där 20 minuterna jag de senaste veckorna tagit sov morgon med. Dagen fortsatte med skola som vanligt var toppen då jag slutar tidigt och bara har super roliga lektioner. Eftermiddagen har jag spenderat just här, framför denna dator och bara softat, hade tänkt mig jobba lite matte men med tanke på går dagen så tog jag mig en ledig dag och fokuserar och lägger all min kraft till uppsats delen på NP:t imorgon! det är absolut inte min starka sida, men jag har fått tips av experten och duktiga isak så det ska nog gå ur vägen, jag klarar allt bara med lite vilja. Nu börjar det även dra ihop sig inför valet av gymnasium och jag vet inte alls vad jag vill bli lr vad jag ska välja att gå för något.Det finns så otroligt mkt olika alternativ att välja mellan, men inget jag riktigt faller mig i smaken. Jag skulle vilja ha en blandning av det mesta, men hellst slippa kemi.  jag skulle vilja gå någonstans där när man är färdig och givetvist pluggat hårt och förtjänat det kunna välja nästan vad som hellst. höm, det är svårt det där med val och de flesta känner nog igen sig.

aldeles strax är det dags att klä på sig in för mkt behövlig och efterlängtad träning, det blir en snabb dusch efteråt och en tidig natt för att vara helt utvilad när jag imorgon sätter igång med min fantasi. usch det skrämmer mig, jag vill verklign göra bra ifrån mig. <3

Ha en fin kväll.
Linnéa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0