Har du en plånbok med hjärtan på?

image126Jag sitter med en urläcker turban på huvudet och låtsas att jag är låååång här ifrån . Nej då, jag har precis duschat efter att ha kört dubbelt upp med träning som resulterar i att jag när som hellst skulle kunna slå huvudet med en duns rakt ner i skrivbordet och sova en hel månad. Det vill alltså säga att jag kommer överens med John blund i natt ! Jag förstår inte varför helgerna går så jäklarns fort, det var ju för bövelen fredags typ för en sekund sen, Mer helg åt folket  ! och det beyder alltså att jag måste gå till skolan i morgon som jag verkligen inte har någon lust med, USCH!  jaja framför mig ligger en spännande vecka och nu är det bara 4 dagar kvar till alla hjärtans dag är här och jag planerar förfullt!

Jag saknar Isak Broman så jag håller på att gå i bitar , sötnos vi måste träffas oftare♥

Mumsiga äpplekakor med jordgubbssylt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0