Jag älskar att ha beroendeframkallande människor krig mig !

Jag älskar att le♥jag älskar att vara glad,♥ jag älskar glass,♥jag älskar mina vänner,♥ jag älskar att gå på bio♥, jag älskar att se andra lyckliga♥, jag älskar min mamma♥, jag älskar att spela fotboll♥, jag älskar att se på film♥, jag älskar min bästa vän Anna,♥ jag älskar att idag är det den 23 februari♥Jag älskar Clara♥, jag älskar att ha myskläder på mig♥, jag älskar mina hundar♥, jag älskar att ta kort♥, jag älskar mys,♥ jag älskar london♥, jag älskar att resa♥, jag älskar att ha beroendeframkallande människor omkring mig♥, jag älskar Linda♥, jag älskar min rosa mus♥, jag älskar att bada♥, kag älskar att se någon lyckas♥, jag image80älskar att lyckas♥, jag älsimage80kar Isak♥, jag älskar kläder♥, jag älskar solen♥ , jag älskar att må bra♥, jag älskar mitt kusinbarn Tilde och jag älskar att älska♥

Jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Ja eller hur! ;)

2008-02-23 @ 15:08:35
URL: http://www.crashbooombang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0