Jag är en tänkare.

jag har länge tänkt på  hur framtiden kommer se ut, hur det kommer vara om en månad och imorgon ?  Till viss del kan vi påverka våran framtid genom att göra smarta val och vara fösiktigta mm. Men ovetskapen kommer alltid ifatt oss och det läskiga är att om en timme kanske hela min framtid ser annorlunda ur, vad vet jag !Ibland brukar tanken slå mig att inte äta när ingen ser på, för helt plötsligt kan jag sätta ihalsen och då har jag ingen chans. Med detta är endast en tanke jag ofta brukar glömma plus att den rädslan måste jag bli av med.Det är bra att vara rädd om sig bara inte rädslan tar över och gör det till något dåligt, rädsla ska finnas i måttliga mängder.  Det här är inget jag går och tänker på daglingen men det uppkommer i omgångar, jag är trotts allt en tänkare och det rör sig tusentals tankar där inne hela tiden. Jag ser inte detta som ett problem det är en sak man måste lära sig leva med. Men jag har ett visst kontrollbehov(det har nog alla) och det hade känns tryggare ifall det hade varit annorlunda. Men man ska inte ödsla energi på omöjligheter-Jag ska tänka ut ett smart lösning till det här!

Ha en underbar natt och dröm söta drömmar!
GodnattPuss♥

Kommentarer
Postat av: FIE

jag dansade show med daniel (: men nu så har han ju inte lika mycket tid till oss när han ska vara med i melodifestivalen ^^ hur känner du han? har du dansat för honom? ;D

2008-02-27 @ 13:43:56
URL: http://wernerson.blogg.se
Postat av: Louise

snygging, då var vi 2, överdos av kärlek till dig med! ;)

2008-02-27 @ 19:18:02
URL: http://www.crashbooombang.blogg.se
Postat av: FIE

åh, hela släkten var med på ett hörn, underbart! :)
jag hoppas med att det går vägen för honom på fredag, det är ju bara att ringa och röstaaaaa :D

ha en fin kväll! :)

2008-02-27 @ 21:31:29
URL: http://wernerson.blogg.se
Postat av: L I L L E N

hoppas du får en bra dag !:)

2008-02-28 @ 10:39:33
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0