Mamma, kolla jag flyger!

image130♥Borta bra men hemma bäst, så lyder ordspråket och jag kan nästa till fullo hålla med men med vissa undansdag.För en vecka sen satt jag i en bil på väg mot äventyr med en Tokig tjej jag facineras av, jag pratar såklart om Lovley Anna♥. Vi satt Leendes av förväntansfullhet och dansande till musiken i filmen "om ödet får bestämma". Efter ca 6 timmars bilresa utan sömn hade detta förvandlats till ostoppligt skrattande åt familjen krank . Leken jag aldrig kommer sluta köra eftersom den är så himlans sjuk.Det blev en dels svängar med den där familjen krank xD

Sportlovet 2008  såg ut på förhand att bli hur bra som hellst men det jag inte visste då var att den skulle bli Underbar. Aw Anna är en sån där person som livar upp hela mig genom att bara finnas där och vara sig själv till 100%.  Det drogs iväg till fjällen med en fart och Snowboard åkning som aldrig förr, men jag tro allt vi börjar bli lite gamla söta du. Kramp i fötterna är inget bra tecken.
 
Åh känslan att bara flyga fram över snön,ha den dr farten och åter igen flyga fram. Det känns för enstund att man bara är borta i ett betymmerlöst land där det bara finns tankar som, jag är riktigt bra, åh det här är härligt och tittta mamma jag flyger.  Ni som åker måste förstå vad jag menar.  Jag älskar verkligen att få ta en paus från den överiga världen och bara sätta på mig brädan och åka. JAG ÄLSKAR ATT ÅKA BRÄDA.

Livet är allt bra härlig, Ha en fin kväll <3
Linnéa


Kommentarer
Postat av: emma

hej!
hjälp mej att välja väska-.-har beslutsångest..senaste inlägget kan du se alternativen

2008-02-22 @ 22:41:15
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Junitjej

Passa på och delta om du inte redan har gjort det:
http://junitjej.blogg.se/1203484696_v.html

2008-02-22 @ 22:42:05
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Din Anna<3

Åh, tack för allt Linnéa! Det var absolut SKITROLIGT! Älskar dig, du gör mitt liv värt

2008-02-24 @ 21:02:44
URL: http://vanillaflavor.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0