Nu är vi åter igen på G!

image128Har precis tagit en paus från pluggandet av kemi som jag kommer träglas med enda fram till torsdag men jag  har stora planer på att även idag gå och lägga min i väldigt skaplig tid! Det hade gjorts om med nya och fräscha bänkar och bord i centralen idag så när jag kom in trallande genom dörren sken jag upp av den söta förendringen. jag och Linda har redan skaffat oss en personlig favorit, stå/häng borden. Dock är dem en anning höga för mig som som bara är 1,61 men när jag står på tå går det galant. Nu är det inte alls många dagar kvar tills det dras upp mot fjället och snowboard åkning med Anna, me like :) Det är ett efterlängtat sportlov som ligger alldeles utanför dörren ocj väntar på att få släppa ut oss, det viktigaste är att få komma bort från skolan och samla nya krafter, dock kommer matteboken hänga med mig till Lindvallen och kanske en del andra böcker med. Det är med ett leende på läpparna jag tänker på vilka galenskaper som kommer hända i backen iår. kombinationen A&L är en rysligt skrattkanal men samtidigt rena katastrofen. Jag kommer aldrig glömma isfläcks dramat som slutade med pulka åkning med snowboardarna ner för Gustav backen i Lindvallen, det var fina tider det och mer kommer det!♥

Överdoskärlek!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0