Prova dina vingar .

image90Jag vet att min styrka är att jag alltid försöker göra allt till det bästa. Jag vet även att min svaghet är att jag har beslutsågnset och blir lätt väldigt ledsen. Detta är fakta som jag gärna delar med mig av och jag ser posetivt. Jag har absolut ingen tanke att göra om mig bara för att passa in just hos dem. jag trivs bra där jag står i livet och hur jag är. Självklart har jag mål och inte är de dem lättaste att komma fram till, men jag strävar efter något som jag verkligen tror på och känner får mig att må bra!  Jag vill få ut det bästa av livet och det behöver inte alltid vara så komplicerat.

Jag vet, det blir hur bra som hellst . Prova dina vingar

Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0