Ta mig långt här ifrån !

image142Regnet öser ner här utan för och det ser allmänt grått och trisst ut, Var tog du vägen vackra sol ?! Statusen på mitt öga idag är oförändrat om inte värre och om 20 minuter är det dags att ännu en gång ta på den hemska salvan Chloromycetin. Och sist men absolut inte minst så saknar jag Isak grymt mkt♥ På schemat idag står det film i massssssssvis och förståss lite monolog och matte(som verkligen måste fås gjort).

Nej, nu får det snabba på och bli den 22 mars så jag inte dynar bort innan det är dags att åka. Jag längtar ihjäl mig efter sol,bad och Thailand ! Det ska bli så himlans skönt och här hemma pratas och planeras det för fullt, MeLikeitalot! Och där efter är det inte så fasligt långt kvar tills den efterlängtade sommaren är här och det ska bli äventyr i massvis !

Lev livet, ingen kommer göra det åt dig sötnos

Överdoskärlek!
L.

Kommentarer
Postat av: bea

svar : jaa eller hur hon är så vacker hon med ! :)
Tack detsamma :)

2008-02-26 @ 22:02:33
URL: http://beeatriceringqvist.blogg.se
Postat av: elli

tack! bara bra, själv?

2008-02-26 @ 22:32:48
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0