DO YOU LIKE BANANA ?

image78Goodmorgon alla söta !♥ En ny dag har tagit sin start och jag har redan hunnit med att kolla på en film av alla de jag tänkt tillägna min dag åt. Jag har även laddat med tyska böckerna alldeles in till mig så jag när som hellst när jag känner mig redo kan börja plugga in för det stoora provet som äger rum på torsdag, Önska mig lycka till ! Jaa nu jäklarns ska jag ta tag i tyskan och kaanske försöka men en höjning , jag strävar efter det.

Åh vad sugen jag bblev på en fruktdrink, jag ska med momangen ta och göra mig en.Nu väntar mig ännu en film & sen blir det plugg för hela slanten. Ikväll är det sverige premiär för den efterlängtade succé serien gossip girl, dock har jag inte kunnat låta bli att ta en förhandsvisning på de 10 första avsnitten, men jag kommer sitta bänkad framför tv ikväll och bara njuta av dess under!

Ha en fin dag söta du♥
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0