En helg i den stoora staden !

image71En väldans mysig helg i gryt.Jag kan börja med att berätta att jag har världens bästa pojkvän♥ och det är faktiskt sant! Det är han som har stått ut och tagit hand om mig den här helgen och det ska han har en väldans stor guldstjärna för. Den här helgen blev allt annat än vad jag hoppats på, jag som längtat sååå på att  den  kulle komma och så blir den hejvild platt pannkaka och hamburgare! jag har mer eller mindre gått på Ipren/panodil, te, sömn och kärlek.♥ 

När man inte är sjuk då längtar man stundtals efter att ha lite feber, men när man väl är sjuk så vill man bara ur det så fort som möjligt. Jag förstår inte varför sjukdomen ska slå ut när man minst vill ha den, när man verkligen längtat och sätt fram emot något då ska den bryta sig ut. Jag är sällan sjuk oftast bara två ggr om året då jag får ca 40 grader feber, ont i halsen, snorar och ibland kräks, det brukar hålla i sig i en vecka och sen dröjer det länge innan jag blir sjuk igen. Men den här gången är det inte det, så nu bannemig får jag ta och bli frisk! Jag har inte tid att vara sjuk jag har så mkt som ska göra, min dyrbara tid är inte att leka med xD + att jag längtar så efter L, A & C ♥  YeeeaH !

Kärleeek
Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0