fredag,hjärta.

image42Mumma, nu är det äntligen och redan fredag. Efter en vecka i skolan kan jag bara säga sista terminen på högstadiet börjar på topp♥. Jag njuter av varje dag, timme, minut som kommer. det är verkligen skönt att vara så här lycklig, mkt beror på min inställing jag har till allt just nu och förstås alla de som förgyller min tid men skratt och kärt sälskap,  utan er skulle skolan och livet såklart inte vara dessamma :) ! Träningen började i onsdags och det känner jag i hela kroppen. jag har nu en fruktansvärd träningsvärk men gud så skönt det var att komma igång. så nu blir det hård träning för Linnéa del, YeaaaH xD.


So excuse me forgetting, but these things I do
You see I`ve forgotten, if they`re green or they`re blue
Anyway, the thing is, what I really mean
Yours are the sweetest eyes I`ve ever seen.

And you can tell everybody, u smell like doodey,
It may be quite simple but now that it`s done,
I hope you don`t mind, I hope you don`t mind
That I put down in words
How wonderful life is while you`re in the world.



Nu ska jag ner till soffan och ha en myspys kväll med familjen mkt efterlängtat.
 Ha en riktigt trevlig kväll gott folk♥
Hjärta





Kommentarer
Postat av: Robin Timan

linnéa är snygg

2008-01-11 @ 22:47:40
Postat av: Linnéa.

Jaha ja, där ser man :P!

2008-01-12 @ 11:59:51
URL: http://linneaanderssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0