Glaaad!

Hallo där♥  image46De senaste dagarna har jag lyssnat sönder Lars Winnerbäcks låt Kom änglar efter att jag för första gången hörde den i torsdags när Isak spela och sjöng för mig. Helt enkelt jag får den inte ur huvet dock föredrar jag starkt när Isak sjunger den♥. Någon jag har svårt att sätta fingret på är var dagarna tar vägen. alldeles nyss var det jullov men ändå är vi inne på den andra skolveckan, det är ju förbövelen snart sportlov, nejvars. Men dagarna bara springer bort som en häst. Min posetiva inställning håller fortfarande i sig och det är rena lyckan, så snabbt slipper ni inte mitt goda och målinriktande humör xD, dock att dagens matte lektion blev platt pannkaka, men ibland måste man få ta det lite lugnt. laddade upp för morgondagens dubbeltimma, mumms vad skoj :( !

Igår var det en riktigt bra dag, hade först ett mkt intressant vägledningsamtal, med våran skolas skåning, Freddy Moberg. Där vi mest pratade om hur det skulle bli om jag flytta. jag kom även fram till ungefär ska jag säga vad jag vill hitta att välja för gymnasium, om nu inte intagningsproverna är för svåra(önska mig lycka till gott folk! ) . Fick även veta att vi inte  ska flytta♥ Jippppy ! inte innan jag börjat gymnasiumet iaf och nått år efter det. nej nu tickar klockan på och den börjar närma sig halv elva, dags för Linnéa att krypa ner i den mysiga sängen då.

GodnatttPusss!
Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0