I like it.

image43Stå upp hör min röst, det är så sjuk bra med söndagar.Började dagen med att sova ut, min käre bror hade fotbolls turnering idag där de förövrigt gick vidare till nästa söndag, iaf därför var jag ensam hemma med vovvarna och kunde göra som jag ville. fixade en mkt god frukost och började med en skolgrej som ska vara inne på fredag. klockan gick och jag hann även med att se en film innan kl blev tio i tre då det var dags att ta på sig träningskläderna och dra iväg mot gusum och träning. Och nu sitter jag här nyduschad efter ett härligt träningspass, in smörjd i mysig lotion och luktar goooott. helgen blev bra även att det blev hemma. men nästa ska jag slå på stort, tänkte mig en mysfredag med de bästa och på lördag blir det att fira min kusin som fyllt arton år, vilken stoor grabb han har blivigt nu. det är läskigt hur alla växer och blir äldre .Grattis Iaf käre kusin <3.

jag förstår inte vad som driver er till detta vansinne. jag vet inte vad jag ska tro, men jag litar på dig fullt ut. Jag saknar, jag saknar dig ... ♥
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0