Jag skiner istället för solen.

image82Godkväller!♥ Är det någon som sätt vilken skydundrandes bra dag det är idag ? Jag vaknade upp med oron av att det lös väldigt stark inne på mitt rum, det var solen som hastigt tittat förbi.vi kramades och hon bad mig att lysa upp denna dag istället för henne, jag tog som vän och människa uppdraget på största möjliga allvar och lös istället för sol, prydligt och vackert ! Åhh idag började vi att förbereda oss inför nationella provet i svenska och nu börjar det kännas mer på allvar än någonsin förr, jag har stora förväntningar på mig själv just här och nervositeten är redan stor. Detta blandades med ljusa stunder utav mina solstrålar till vänner och en underbart härlig dag. Dock stod jag över dagens träning eftersom jag precis blivigt frisk från sjukdom, detta menade att jag nu sitter insjunken i tyska böckerna och tränar preposetioner, BeDa och RiA, Usccch! Missförstå mig inte nu, men tyska var sååå otroligt mkt roligare med HenkePenke!(jag fattar ingenting längre).

Nu ska jag fortsätta spendera min kväll med mina nya vänner RiA och BeDa. Kanske men bara kanske ska vi bjuda in våra vänner Ryska revuolutionen, första värdskriget och KG(kemiska grundämnen). Nää, det här duger verkligen inte. Förfriskningar och sen fortsätta.

ha en riktigt goood natts sömn
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0