KärleksMåndag.

image45En månad kvar tills alla hjärtans dag ♥och Idrottsgalan går förfullt på tv här utanför. framför tv:n sitter en kille vid namn Isak Broman,Honom har jag spenderat min dag med. Tokern där ute var mer inteesserad utav tv:n och det är därför jag nu befinnner mig på min nuvarande plats,framför datorn. Jag har även studerat isaks trappuppgång när jag blev utkörd, och gjorde den analysen att det är riktigt kallt i trappuppgångar. Har faktiskt varit nära att krocka idag. jag slutade tidigare idag och fick istället för att sitta själv på buss åka med Eva och hennes morföräldrar. Vi svänger ut från en gata och hamnade på fel sida, Evas morfar såg inte det och det kommer en bil imot oss. Eva och hennes syster börjar skrika riktigt högt och det var rädsla i röösterna. Han hann lagom svänga undan och vi klarade oss ur det hela och friska. 

Nu hör jag att Anja Pärson vunnit ett pris, Grattis Tjejen, bra jobbat! Och isak ropar, så nu ska jag kila.  Ha en fortsatt bra kväll. GodnattPussi <3

Kärlek
Linnéa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0