Kemiska formler, en skvätt kärlek här !



image66God kväller människor!♥
jag sitter och irriterar mig på kemi, jag förstår inte vad det är bra för och vf alla måste ha det. Jaag har inte tänkt att bli vetenskapsman. visst ett av mina mål här i världen är att lösa det här med växthuseffekten och jag har även tänkt åka en sväng till månen och bli stadsminister men det behöver jag inte kemi till just nu! men det blir att ta tag i det nu med en gång, för om man tar det tråkiga på en gång och jobbar undan en del grejer kan man få så mkt roligare sen, JAVISSSSST!  Så nujäklarns jag har bara 50 frågor kvar! Nu väntar tre slappis dagar och sen ska jag ääääntligen ut till Gryt ♥ jag längtar ihjäl mig .

Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag åker till underbara Thailand och isak och jag varit tillsammans i ett och ett halvt år  myyys: ). Längtar till tusen. Imorgon väntar mig den bästa skoldagen full med MUSIK och underbara vänner <3

MedKärlek
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0