Lever i en drömvärld.

image28image26image27

Och så försvann min födelsedag lika snabbt som den kom.Men det var en underbar dag♥. Som började med den traditionella "Ja må du leva" sången som väckte mig runt tio tiden. Jag fick lite paket , men eftersom det precis varit jul så visste jag överhuvudtaget inte vad jag skulle önska mig så därför var paket antalet väldigt få, men jag fick bla. ett par svarta jeans tummen upp för dom ,jätte snygga. Jag beodrades där efter att gå till badrumet där jag fick mitt eget hemma spa, det var fullt med massa ljus, fanns massvis med olika saker att rengöra kroppen med och ett fatt med Fruuukt, så jag bara kunde skämma bort mig själv. Efter ett långt och härligt bad blev det en storslagen frukost med allt jag kunde tänka mig, mummssss :) Och sedan bilen för att hämta upp isak och åka in mot den stora staden nkp för bio. Vi kollade på Arn och mina föräldrar hade förbokat så vi fick soffor såna som man kan sitta två i alltså, det var otroligt mysigt! Men när bion var slut hade jag fullt med popcorn på mig, undra var dom kom i från Isaaaaak xD! Det blev sedan mat på en bar som jag inte kommer ihåg vad den heter, ni vet det där med minnet är inte det bästa och efter det lämnade Isak oss för att dra hem och vi lika så. Dagen avslutades med Film långt in på natten och Jag hade en magisk födelsadag .Och imorgon bli det att fira med släkten, deras lilla ficka som blivigt såååååå stor(och visst jag är ju inte fyra längre).


♥♥Kääärlek
Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0