Sa du att solsken kommer efter regnet?

image32Efter bara en dag är man inne i det vanliga skollivet igen men det känns väldigt bra. Jag känner mig jätte posetiv till allt just nu och ser allt från den ljusa sidan och jag satsar fullt på att höja mina betyg. Nu jäklarns ska det bli andra bullar och nya tag. Det har varit en rätt soft dag iaf, känns som jag glidigt runt på lektionerna och bara kolla läget. Idag fick vi reda på att vårat första nationella prov är den 5/2  A delen i svenska, Det skrämmer mig. Men visst jag kan inte göra det bättre än vad det blir och det får jag vara nöjd med.(Men Linda och jag hade M på testprovet och vill gääääärna ha det när det verkligen gäller med xD ). Snart bli det att ta och läsa en sväng tror jag, har fått flera myspys böcker i julklapp som verkar jätte bra så nu blir det att läsa för hela slanten ! Och imorgon är min favorit dag iskolan det kan inte bli bättre, MoB & kör <3

Äntligen börjar träningen imorgon efter det överlåååånga uppehållt, jag känner mig väldigt stel så det ska bli jätte skönt att börja igen och hoppas det bli ännu mer seriöst nu, Jag ska satsa gärnet. Footboll♥

 Åh vad jag älskar livet ♥
Linnéa


Kommentarer
Postat av: Isak Broman

Mycket du ska satsa på; Skolan, läsa och fotboll :) Hur ska du hinna med allt?

2008-01-08 @ 19:42:50
URL: http://isakbroman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0