Sommar,sommar,sommar.

image29Åh vad jag längtar efter den härliga sommaren full med äventyr, sol och bad. tänkt er att bara kunna springa ut i solen i endast ett linne och shorts lr kanske en klänning? xD det skulle vara så sjukt underbart och jag verkligen läääängtar efter allt sommaren kommer att erbjuda, Muuumms! Jag har bestämt mig för att i år ska jag ta fasiken på att hitta på så mkt saker, när 2007:s sommar var att sola gärnet för att få den perfekta solbrännan och även slå Isak som var i spanien.jag lyckades nästan men jag får faktikst skyllla på vädret som inte var på min sida, det var grått och regnigt en heldel, så ska 2008:s sommar bli äventyrens sommar.Och en massvis med glass ska det bli, jag undrar vf det är så himelskt gott?det är ju konsting att något så vackert att titta på, även är så himelskt gott. det är beroendeframkallande och jag älskart, åh en 5 kulare vettni det skulle var grejer det.
 
Men nu ska jag sluta att drömma mig bort för nu är det januari och det återstår 5 månader innan sommaren börjar på riktigt. Och det är väl bra det för där imellan ska det hinnas med så mkt bla, åka till thailand på påsklovet, kanske åkta med Anna till fjällen på sportlovet och åka bräda det är efterlängtat, det ska defenitivt hinnas med en massvis mys med L & A och ta tag i skolan och träningen och nisse cupen såklart som iår kommer bli en succé vi ska ha bästa laget ever och vi ska vinna, lr hur brudar?xD och självklart sluta nian! men först på pappret står det att börja skolan och det gör jag på tisdag med ett leende, inte för att jag tycker själva skolan och ämnena är särskilt kul, men allt där i, underbara vänner, roliga tyska lektioner och himelska musik och bild lektioner och våran uppsättning kommer bli en platt pannkaka men skit samma för vi har haft jätte roligt under tiden och det är de som räknas, Linda och jag regerar xD.

Men jag är säker på att det kommer gå fort, snart står vi där i kyrkan finklädda och med betygen i handen och tänker tillbaka på våren och dom underbar tre åren ppå vammarskolan. gråter en skvätt men mest är vi lyckliga och hand i hand springer vi ut mot sommarens alla äventyr och början på något nytt, med ett leende tar vi emot framtiden och älskar det liv vi lever. ♥♥

ÅH VAD JAG ÄLSKART , Och Linda det här året ska vi göra till det bästa jag lovar :)

Kääärlek
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0