SOV SÖTT <3

Nu har klockan slagit 22 och det är dags att mot sängen gå. Ännu en lärofylld och intressant dag har nått sitt slut och summeringen av dagen bli ett woooho! Eftersom jag gillar onsdagar så väldans mkt så förstår ni att det här har varit en lyckans dag för mig. En relativt kort dag i skolan med bara roliga lektioner förutom 40 min engelska.  Runt 14 snåret tog jag min pärla för att varsamt och ståtligt transportera mig hem, jag gör det med stil. Väl hemma sprang tiden bara bort, jag som hade planeringar på att göra klart kemin hade inte öpppnat boken när mamma kom hem. Då blev det att ta tag i kemin och faktiskt jag blev klart 30 frågor på mindre än en timme xD!  Har även hunnit med ett mkt skönt träningspass!  Neej nu kan jag inte bärja mig lääängre jag längtar ihjäl mig efter helg och mys hemma hos I♥


image70
Nu ska jag bege mig bort till drömmarnas land  och kanske, men bara kanske träffar jag dig där ?

God natt, sov sött och dröm om den fínaste du mött <3



God natt Puss från Linnéa ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra.

Hej där. Din blogg är jätte fin, tycker jag, Bra inlägg o trevliga att läsa :) Thihi, Men ialf, fråga: hur har du gjort din design, eller asså hur gör man det för dom sidorna som finns, som man kan ha är så tråkiga tycker jag :P
Hade Jätte bra, Kram sandra.

2008-01-24 @ 16:39:19
URL: http://sandrasvenssoon.blogg.se
Postat av: Sandra.

Okej, den komentaren behöver du inte titta på XD, hihi frgade ju hur du designat din bligg, men insåg att den bara var vanlig:P thihi hittade själv, men sant att du har en fin blogg.

Hade bra ännu en gång :)

2008-01-24 @ 17:39:24
Postat av: Josefine

Sov sött linnea:) ses i helgen!

2008-01-24 @ 21:28:02
URL: http://josefajnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0