Vinnaren tar allt.

Lilla flicka det är bara ett spel. När jag verkligen tänker efter vet jag inte vad det är som driver mig till dettta, kanske är det bara den härliga känslan av att vara bäst. Men ibland driver det mig till vansinne, det kan gå över styr och jag vet att jag måste försöka styra över det. Men hur lätt är det egentligen ? alla har väl den längtan att få vara bäst bara för en liten stund. Även att jag glädjs med någon som har varit riktigt duktigt och vunnit, men jag skäms så fruktansvärt när allt fokus istället hamnar på att försöka få mig att inte känna mig värdelös. Just då, när jag vet att jag är riktigt riktigt bra på något och misslyckas, det svider så in i nordens mkt och jag skulle bara kunna ställa mig i ett hörn, slå sönder något och tillslut börja gråta förfärligt. jag har spelat fotboll sen ca 7 års ålder och vi förlorade varenda match ända fran tills några år sen, så fotbollen har jag aldrig reagerat så starkt på med vissa undantag. Men jag kände bara hur det gick över styr idag och jag blev elak och sur. Förlåt L & C xD. känslan av att vara bäst sitter i hela min kropp, jag älskart !

Jag är en vinnarskalle och kommer alltid vara en vinnarskalle .

Linnéa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0