Youmakemesmile .

God dag ♥. Det blev en mkt kul tjejkväll igår, Med en hel mysig "middag" där vi pratade gamla minnen och skrattade oss röda i ansiktet. Det lät nog som att vi var 70 år och gick igenom hela livet skulle jag tro, men det var Mys :). Vi begav oss till övervåningen redo med mummsigheter och film, dock somnade jag nästan direkt och såg bara början och slutet. Det övergick till att  vi alla blev sömniga och vi begav oss till sängen i väldigt skaplig tid. Dock saknade vi Clara denna kväll som var tvungen att vara barnvakt.  Slutsats: HELBRA KVÄLL TJEJER !

Nu små myser jag framför filmen Nothing hill och ska om ett tag duscha och fräscha till mig innan vi ska dra iväg mot lillebo, för att fira min Kusin som redan har hunnit fylla 18 !Och enligt en källa ska det komma en otroligt snygg kille dit ulalalala! xD. Men det är inget för mig, jag har den perfekta♥ . Ser fram emot en riktigt trevigt kväll <3

Hjärta
Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0