I´m back!

Hej hopp! Det var sjukt länge sedan jag skrev nu. Men hela min vår har varit alla annat än lugn och jag har koncentrerat mig mera på att hitta mig själv än att blogga och jag hoppas ni förstår det. som jag förut har skrivigt vill jag inte smitta ner världen med att skriva nerverderande saker och om hur dåligt jag mår så därför tyckte jag det kändes bättre att ta en paus och sedan komma tillbaka glad, och GLAD! för det är sån jag faktiskt är. det är inte så att det är över, men om man inte försöker så kommer man ingen vart har jag hört så det är bara att fortsätta jobba på.

det har hänt så sjukt mkt saker sen jag sist skrev och om jag skulle rabbla upp allt så skulle ni dö av stirrhet så jag tror allt jag låter bli. Men som alla förstår så har jag iaf sommarlov vilket känns helt great! Som nästan alla andra här på jorden har även jag sagt att detta ska bli den bästa sommaren ever och det menar jag verkligen. Och det ser ljust ut mina vänner, Ljust! För en helt underbar resa till Grekland och nisse cupen har gjort min sommar start perfekt. Nu är jag inne på min tredje vecka sommarlov viket jag fördrivigt tiden med att jobba hos min mormor och morfar på dagarna och sedan levt livet på kvällarna tillsammans med sjukt trevigt folk.

nej,nu ska jag inte tjata ut detta för mkt, Dags för Linnéa att bege sig ner en trappa och slänga i sig något att äta för att sedan dra ner mot "centrum" för att träffa Simon :)

Mer kärlek åt folket!None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0