Jag är fri som en fågel.

Uppe med tuppen? Japp, det är jag det ! Åh om fem drar jag iväg mot sista dagen på jobbet, så himlans skönt sen är jag fri som en fågel och ska Sova som en toktoktok! tror dock det blir väldans slappt och såklart så skulle vi få sommarlovsfika, det ni det är inte alla som får det på sitt sommar jobb! Igår blev det som sagt en härlig promenad med tråkSimon som var väldigt trött och eftersom jag var väldigt pratglad så vet jag inte riktigt om vi gick ihop, men det är sånt som märks har jag hört. Även eftermiddagen idag ska tillbringas med Härliga Simon, det ni det är inte alla som får! Går dagen bjöd också på väldans mkt telefonsamtal, hmm det här är inte så lätt och jag vet inte vad jag ska tro. nej nu måste jag kila.

Mer kärlek åt folket<3None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0