Vad driver de till detta dårskap?

Jag har alltid varit en sjukt orolig människa och jag kan tyvärr inte rå för det. Jag vet detta eftersom mina föräldrar berättat för mig att de ibland låter bli att berätta saker för mig bara för att jag inte ska bli just så där orolig och ledsen. Men på senaste tiden har jag börjat tänkt mer och mer på vad som kan gömma sig där ute i mörktet. Jag vet att förra veckans händelse har påverkat mig en hel del då jag bevittnade en "misshandel". Jag sprang i från platsen och när jag sedan skulle berätta vad som hänt för min mor så brast jag ut i gråt. Varje gång jag är ensam ute och går/cyklar på kvällen så ringer jag alltid till något vän som får hålla mig sällskap, jag är sjukt rädd för mörktet! Men åter igen till mina tankar, Imörktet finns det ju våldtäksmän/kvinnor och min frågar/tankar är vad är det som driver dessa människor till något sådant?(!) Alltså det finns ju människor som har en knäpp i huvudet och dessa människor är det bara synd att ingen upptäckt deras störning, för deras egen skull och omgivningen. Men alla våldtäksmän/kvinnor har väl inte en knäpp i huvudet? (!) några är väl "normala" Och varför gör dessa detta?. Jag kan tänka mig att det 1. inte blivigt av med oskulden! 2. har stort maktbegär och vill känna att de kan göra vad de vill! 3 ?

Snälla människor visa kärlek!
Mer kärlek åt folketNone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0