Västervik och Visfestivalen.

Hejhopp! Sitter i Västervik och solen har äntligen visat sin vackra framsida, gud vad vi har saknat dig! Som sagt jag befinner mig i Västervik, närmare bestämt vid en golfbana och ett hus vi(min familj - Stoffe och katrineholmarna) hyrt för denna helg. För denna helg händer något speciellt i Västervik, det är inte bara det att Visfestivalen rullar på det är även så att MSJ:s-golftävling är i full gång för de "vuxna" männen . Själv har jag softat järnet och busat med mina söta kusinbarn Tilde och Thea som inte kan vara still en enda minut, Underbart! Nu väntar en mkt mysig middag och sedan ska vi in mot "city" för att göra Västervik och visfestialen osäkert!

Ha nu en helt fantastisk kväll, hjärta!
Och Söta ni glöm inte mitt budskap
, MER KÄRLEK ÅT FOLKET <3
None


Kommentarer
Postat av: sabrina

håller med MER KÄRLEK ÅT FOLKET!

2009-05-11 @ 09:18:21
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0