Det är mycket regn i min vardag !

♥Åh jag har fått en sån rysligt bra idé genom att jag läste en väldigt intressant sak på en blogg, den ska genast sättas i gång bara den är helt fullt uttänkt ! Men jag avslöjar inget xD. Nu sitter jag här igen men mitt favorit ämne kemi, ännu en vecka har jag varit sjuk och ligger efter så fasligt mkt så det är kemi och matte prov redan på torsdag, Suck ! Och idag och igår har jag befunnit mig inne i den stora staden nkp där det var dags för intagningsproven, ursh, fy och blä. Nej då, så dåligt gick det inte riktigt men jag hade hoppats på ett mkt bättre resultat. Men det är inget att göra något åt nu, det gick som det gick och vi får hoppas på ett det räckimage152er till , håll tummarna nu hela sverige :D!

Livet är allt bra jobbig i vissa stunder,jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag önskar av hela mitt hjärta att det här bara var en mardröm jag snart kunde vakna upp ifrån !

Linnéa♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0