Det är såhär mitt hjärta säger.

image151De senaste dagarna har det funnits ett svart litet regnmoln över mitt huvud som bara öst och öst ner regn. Först trodde jag att  det kanske kunde vara min kära vän Nalle puh som var ute på honungsjakt, men icke sa nicke jag fann ingen liten busnalle där uppe. Jag brukar tycka om regn både att vara ute i och att sitta inne med en megamysig film med filtar och ljus och bara höra det knastra utanför. Men det här är något annat, det är svarta, stora  och hårda droppar...! Jag kan inte fatta att det är sant, jag tror fortfarande att det bara är en mardröm jag  snart kommer vakna upp från!


Det är översvämning på mitt rum och jag hittar inte proppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0