Jag har hört att det finns människor som är glada..

image153image81Efter att fått tips om låten Everybody Hurts med REM av socker söta Louise så har denna låt spelats konstant här hemma och den tröstar ! Tro det eller ej så har jag lik igår klarat av denna dag utan att dött, för att tänka på det posetiva sättet menar jag, eftersom det är dåligt med det just nu !

Äntligen fredag skulle jag bara vilja skrika ut så att alla bara visste hur skönt jag tycker att det är, men jag tror jag står över just idag xD ! Som sagt Fredag och det står då skrivet att det är myskläder som ska på. Ikväll blir jag ensam hemma med hundarna för att bror min ska spela match och min kära mor och Far ska kolla på !Jag är sååå myssugen så det blir att sätta på en film och sedan äta något smaskens och därefter blir det nog lite glass om jag inte helt flippar ur jag är trotts allt en glassälskare. Vi får allt se hur denna dag slutar, om jag inte misstar mig helt slutade förra fredagen med en inte allt för mysig kväll utan söndergråten...

Jag saknar verkligen dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0