Jag kan inte se det och det försvinner inte.

Allting bara rusar förbi mig, snurrar runt och gör mig svimfärdig. de senaste veckornas händelser har verkligen tagit luften ur mig, jag har inte längre lust att göra någonting, jag vet inte var jag är och jag vet inte vad jag känner ! Det är alla frågetecken som virrar omkring i mitt just nu fulla huvud. Fullt med tankar,funderingar och inte minst minnen. Jag har gått in i min egna värld där ingen kommer åt mig och där jag lever i det posetiva förflutna som jag sålänge mått bra av, där lever jag med minnena,dofterna och kärleken. Jag får det inte ur mig, jag fattar inte att det har hänt, vad som hänt? Jag önskar av hela mitt hjärta att det här var en mardröm jag snart kunde vakna upp ur, men icke sa nicke ! <3


Kommentarer
Postat av: Alinne

Jag känner verklgien igen mig :/ But be strong!

2008-03-18 @ 15:00:15
URL: http://alinneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0