Jag klara av denna dag utan att dö !

image160image161Jag förstår inte varför just allt ska hända precis samtidigt ! Men Anna hade teorin och tron om att det är bra att vi är såhär nu så blir vi mkt glaadrare sen och till viss det har hon rätt. Men det finns ingen att hämta stöd från i dessa lägen och jag känner att jag klarar inte av det här själv. Men vi ska vara glada för att vi klarat av denna dag utan att dö! Okej det där var ett ganska patetiskt sätt att försöka vara posetiv på men vad gör man inte ? !

Det tar lång tid att reparera, vare sig någon som dött,ett dåligt prov resultat eller om kärleken tar slut.alla pratar om vilka vägar man ska gå och att det fixar sig med tiden. men det är precis det där man inte vill höra, man lever så länge man kan på minnena. Men den hemska sanningen kommer alltid ifatt en vare sig man vill eller inte.

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0